25/10 Måndag

För jävla chill skoldag idag. Kändes meningslöst.
Hade engelska (vi läste i vår bok?) Matte där vi gick igenom typ 5 tal,
 och sen frisör där 2 st redovisade sen fick vi gå hem.. LÖNT!
Aja, var ju där iaf. Kom hem efter skolan och bakade kladdkake muffins med dumle i ..
gooooootttt! Ska ha med det till skolan imorgon för det är min tur att baka enligt schemat.
Och hinner inte göra det efter spinningen som jag snart ska på för då ska jag hem till Simon.
Vill inte gärna ställa mig och börja baka i deras kök förstår ni heh.... Spec inte om det inte är till dem ens hah! Nu är jag stressad somfan. För kakorna bara väller över och allt vad de gör, är kass på att baka. De kommer inte ens hinna kylna måste kasta de direkt ner i en burk. hur fan ska detta gå :| :| :| Måste skynda på så jag hinner bussen 35!
puss på er kära!!!



dålig kvalle men hinner ínte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0