4/10, 20.30

Igår kväll åkte jag till simon sent, orkade inte bara sitta hemma.
Så med tanke på att vi var lediga idag så gjorde det ju ingenting heh :)
Vaknade där imorse vid 11, eller nä blev väckt!! blä
Kom ner så hade Niklas kommit dit. Käkade frukost och chillade exakt heela dagen..
Har varit så trött efter i Lördags, helt stört hehhehe eller närö kanske inte så konstigt menmen!
Har prov imorgon, har inte pluggat så mycket..
Åkte hem vid halv 7. Åt, lekte med ella lite.
Sen nu ska jag egentligen plugga men det är helt nya avsnitt av topmodell,
så kan inte koncentrera mig! aaah..... dör..
tror jag får gå upp en timme tidigare imorgon och plugga :(
för kl 22 börjar lite sällskap så måste ju se det med.
äsh får logga ut från datorn, detta funkar ju inte :P poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0