7/10 15.50

Mitt liv jag döööör. Gjorde matteprovet idag, gick jätte bra kändes det som!
Efter skolan skulle jag skriva en uppsats som är till imorgon, men somnade en timme..
Nu kommer jag inte hinna bli klar innan spinningen med Anneli och Frida.
Och inte heller kommer jag hinna göra klart den efter,
för då kommer morfar på middag och ellas två tjejkompisar ska vara här,
och jag ska klippa morfar också. AH shit får göra det ikväll. sent. Somvanligt!

DETTA SUGER!

Längtar till Helgen och sen lovet, ska bli skönt med lite jul ändå =)
Förresten, har kanske glömt säga att snart är det dags för mig och frida att gå på konsert,
Lady Gaga 19 November, födelsedags/student present av pappa :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0