LÖRDAG!



Spinning igår. Sjukt skönt! Efter åkte simon och jag hem. Dushade, gjorde foundue!
Så jäääääävla gott det var, sinnes! Älskar den maten :D
Sen var det en cp bra film på tv ockå, trapped, se den!

Simon åkte hem tidigt idag, han skulle jobba på huset där hemma.
Sov vidare och vaknade vid 11.30 Riktigt skönt att sova!!!
Idag ser mina planer ut som följande:
Ska träna (måste måste måste) känns som jag kommer skita i det, men ska inte :O
eller joo kanske. kan iof plugga istället.. har inlämning på måndag och prov tisdag..
Får se om jag pluggar eller tränar, både låter vettigt :)

Klockan 15.30 ska Ella jag och Frida på bio och se "Dumma mej" ska bli kul :D
Sen ska vi hem och äta foundue igen,
mamma hade köpt så mycket kött igår så det räckte ju långa vägar :)
Sen ikväll ska jag in till lund och träffa elin josse anna och sara antar jag :)
Får se hur långt jag hinner!
Puss på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0