01.20

Gud, börjar bli trött nu. Mina ögonlock bara hänger hah..
Kom hem till malmö för ca 45 minuter sedan.
Var hos Elin och tog det lugnt med mina vännooor :)
Hade skit nice. Klippte allihopa (haha) såg idol, käka chips popcorn och choklad,
var ute och gick, snacka gamla minnen osv osv ni vet sånt mysigt :)
Det var en riktigt lyckad "soft" kväll haha, ni fattar :)

Påväg till tåget och när jag väntade på tåget blev det VÄRSTA regnovädret.
Känndes som om någon satte igång en dush uppe i himeln :O skojar inte!!
Blev djupa regnpölar på en jävla sekund och mina converse var genom våta när tåget kom
(väntade bara i 5 min) menar vafan .. riktigt sjukt vare iaf.
Nu ska jag kolla lite på tv sen sova djuupt och skönt. mmmh godnattis!

 
Älskade ella häromdagen.
Jag klädde ut henne till pippi med ståltråd i flätorna så de kunde stå rätt ut.
haha gulligast!! det roligaste var att hon själv tyckte hon var så fin,
så hon sov med flätorna så hon kunde ha det nästa dag på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0