15/9 aaaah

08-14.25 idag.. SÅ TRÖTT! Fungerar fan inte innan klockan 11 på morgonen, så är det bara..
Värsta skoldagen på hela veckan. Så många lektioner :P Idrott i väärsta kylan idag också,
hade bara shorts + tshirt.. Orientering.. inte så kul,
men bra med tanke på att jag faktiskt slipper träna nu efter skolan!
Efter skolan stötte jag på lilla Vikkan, hon och jagge väntade på tåget med mig =D nice!
Kom hem, la mig i sängen och såg Tyra Bank Show, Simpsons och Vänner..
Eller ja jag bläddrade mellan de programmen, riktigt ångest när 3 så bra är samtidigt!!
slutade ändå med att jag somnade hhe.. Ska gå ner på Malmborgs nu och köpa käk!
Fixa det, sen kommer Simme :) Ikväll ska vi bara se Idol och DÖ (iaf jag ska de hehe)
ska bli så jääävla skönt! Puss på er mina kära :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0