17/9 FRIDAY

Är helt slut efter denna veckan. Inte alls festsugen iheller.. 
Vet faktiskt inte vad som händer denna helgen exakt, kan inte bestämma mig riktigt :P
Enda jag vet är att jag och frida är hemma själva..
Ska äta kött + mango så JÄVLA gott, åt liknande här om dagen :)
Och att jag ska träna vid halv 5, ska köra ett pass skivstång + springa lite..

Var bara i skolan i 30 min idag, sen stack jag till läkaren, stan, och nu är jag hemma!
Köpte 3 tröjor på hm, 3 för priset av 2 :) blev 400 spänn, nice!
Nä nu ska jag se According to Jim och ringa mina homeboooooys, poss!


GOTT!!!!

 

 


Beige stickad kofta, Svart lång stickad polo, Marinblå långärmad tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0