19/9 Söndag

Igår kväll var jag med Simon, han e bäst!
Vi åt chips, brownie och Ben and Jerry glass.. Fatta gott!
Kollade på Nothing hill också, har sett den typ 5 gånger nu hah =)
Imorse från kl 10 då vi vakna, fram till ca 15.30 låg vi bara i sängen och vila ihjäl oss,
jävligt underbart! Hatar tidiga skolmorgnar så man får ju passa på.

Klockan 16.15 bussade vi + Frida mot träningen, simon åkte vidare med bussen hem.
Frida och jag tränade cirkelgym. Skulle egentligen göra världens bästa kombipass,
men det var inställt när vi kom dit :( jaja det löste sig ju iallafall.

Kom hem efter att ha duschat och bastat där. Åt fiskpinnar, mos och ärtor! cp gott.
Mamam och Frida stack och röstade och jag bara sitter här i vardagsrummet med bärbara och kollar tv. Älskar att vara ledig. Vill alltid vara det..Eller nä, inte alltid! skola 3 dagar ledig 4 - skola 3 -ledig 4, ni fattar vinken. sjukt perfa hade det varit!



Lite bilder från i Fredags! fattar inte vf vi inte fotade mer, bajs tråkigt!!
Inga bilder heller från när Jullan och de kom heller :(

 


lovade simme att inte lägga ut dessa bilder för han tyckte han var ful,
men de är han inte så jag gör det ändå här på bloggen :) kan ju inte låta bli.


jag förstör hela bilden :(


världens bästa!!!


Frida och jeppis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0