22 September

heeej på er. Har inte haft tid att skriva på hela dagen så får bli snabbt nu.
Min dag har varit så jävla knäpp, eller ja vet inte hur jag ska förklara.
Kom till skolan och hade en genomgång i Aulan i 6 minuter.
Helt meningslöst, kunde sovit 1 timme till. Ångest.. sen hade vi idrott, engelska och matte.
Efter skolan tog jag bussen hem till Simon.
Missade dock bussen från klågerup till bara med 3 minuter så fick vänta i 30 min.
INTE KUL ALLS..
Kom till simme vid 15.45 (vår träning började 17)
så hann alltså vara hos honom i ca 45 min, ahh också störigt :(

Kom iallafall tillslut fram till träningen. Var på spinning. Skön känsla efteråt!
Var hemma själv efter träningen. Gick och köpte röttkött+vitlökssmör+mango+youghurt som jag åt. Jävligt gott!! Sen kollade jag lite på Idol samtidigt som jag satte igång att plugga.
Är äntligen klar, eller nä inte ens klar men halvvägs. pluggat i 2 timmar.
Fyfan! men nu känns det bättre för känner mig inte lika stressad över att jag måste plugga SÅ himla mycket i helgen, dock måste jag ändå plugga inför provet på Måndag.

Sorry detta inläggen är SÅ tråkigt. Har glömt min mobil hos Simon med alla bilder på,
så idag blir det inte mycket roligare än såhär! Får anstränga mig mer imorgon.
Men lägger in några bilder från i somras med katten iallafall, ni som vill kolla gör det.
Annars Godnatt på er!!


När vi var och skulle välja kattunge,
stod mellan den på bilden och den vi tillslut valde :)


Mina älskade systrar Hanna och Ella!!




hanna <3


Ella och simme <3


:(:(:( lilla missen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0