27/9 Måndag

Riktigt seg skoldag.. var helt frånvarande, fattar shiiiii
Nä men sen var det det jäkla provet också, så hade bara det på hjärnan,
kände mig helt stressad. Men nu är det äntligen ur världen och det gick bra!
Dör om jag inte får bra på detta!

Kom hem efter skolan och chilla lite tv. Sen åkte jag och hämtade Hannsi i förskolan.
Direkt när vi kom hem så ringde Felicia henne och ville leka, så hon stack dit direkt :P
Faktiskt lite skönt för är så trött efter skolan så vill bara vila.
Orkar inte underhålla henne nu direkt :P
Måste dessutom göra lite på min Powerpoint som ska lämnas in nästa vecka, ah!
jaja löser sig. Ikväll ska jag ut och springa med Frida och Pappa, inte nice,
men efter är det riktigt härligt så ska fan göra det ändå haha..
sen KANSKE simon kommer, hoppas det!! pussss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0