3/9 11.20

haha herreegud vilken kväll igår!
Hade så äckligt kul, hade kramp i magen så mycket jag skrattade!
hahah fyyyfan, fattar egentligen inte varför men alla var så jävla roliga :D
Var hemma hos anneli vid 2.30, deckade vid 3 efter en jäkla massa mat,
nutella mackor och lite chips... PALLA att jag måste träna bort allt det idag heh... nä..

Sitter här hemma själv med Annes jobbiga katt (ta inte illa upp anne haha) men han vill ju ha uppmärksamhet 24/7 + att han låter som om han är en stor björn när han hoppar omkring. Fattar inte hur han orkar leka med sig själv i flera timmar HEEELA tiden :O

 

Anneli är i skolan därför jag är här själv. Men ska åka hem nu med bussen 11.40 aah känner mig inte så himla bakis alls faktiskt. skönt. men hade fan varit värt det efter igår, hade verkligen den roligaste kvällen sen typ magaluf.. :O weird, tack elenis iaf hihi. Ska klä på mig nu sen måste jag gå. POSS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0