6 September

Har inte gjort något ordentligt inlägg på ett dag, varför vet jag inte,
har inte haft tid och lust helt enkelt :PI lördags var jag med simpan på kvällen.
Var i stan, Kollade en jätte bra film! och sydde in 9 par byxor.. shisse! var helt död sen :O
Började se ännu en film men somnade, blev så sur imed den var så bra :(:(

I Går vaknade jag dääääär, vi chillade hela dagen, pluggade och solade!!
riktigt underbart väder :O Sen åkte vi hem till mig, jag klippte honom, dusha,
sen stack vi på bio och såg Toy Story 3! Den var skit bra :)
Synd att den inte kom ut när jag var lite yngre dock för isf hade jag varit hysterisk hah..

Nu är klockan halv 9 på morgonen.. Fattar inte hur jag kan ha all jävla tid i världen,
gjorde vid mig på 15 minuter så hade 40 minuter nu på morgonen där jag bara har chillat runt,
fett onödigt kunde sovit!! meeeeen skönt att slippa stressa iallafall.. =)
nu ska jag borsta tänderna, haj po daj


köptes i stan!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0