8/9 ZzzZzZzzz....

Gick i skolan från 08-14.10 idag, så trött!! fattar noll,
var inte alls såhär trött efter skolan förr.. :(
det är jobbigt för orkar nästan inte träna imed jag måste sova alltid först,
och sen när jag vaknar är jag trött för att jag nyss vaknat .. hah shit ilandsproblem!

Iallafall så har jag bokat skivstång denna gången, så har inget val att strunta i det.
Ska dit lite tidigare och springa lite innan så får jag hela kittet heheh..FAN ÄR SÅ TRÖTT
jag dör dör dör!!!

Igår efter skolan var jag med min älskling bara, vi pluggade och tog det allmänt lugnt.
Blev ingen träning, men pluggade ju, det är OK! ...?????? haha så dålig jag är..
Från och med måndag nästa vecka ska jag skärpa mig med träning och mat!
ska bli värsta zlatan, jag ska försöka!! :):D

nä nu ska jag sova en timme. Puss på er <3

 


bästa ellsan igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0