Måndag 20e

Blev moderaterna igår, bryr mig inte ett skvatt faktiskt, kunde ändå inte påverka heh...
Skolan började 9.40-14.45 idag. Fast vi slutade 13.45 istället, skönt!
Har så jääävla mycket i skolan nu.. Jätte jobbigt. Orkar knappt börja ta tag i det.
Men måste. Så ska sätta mig nu och börja på en powerpoint.. bläää

Igår innan jag somnade så kollade jag på sånt plastikoperations program,
Alltså det var fullkomligt patetiskt hah skojar inte.
Okej om man kanske vill ändra något man alltid haft komplex för osv osv..
Men en man opererade in bröstmuskler, bicepsmuskler, tog bort fett och skinn från magen,
gjorde ansiktslyft, påsar under ögonen och vet inte mer vad det var. Helt jävla sinnes sjukt.
Han såg fan inte klokt ut. Tycker det är sjukt hur långt många går. OK kanske en, två operationer,
men då ska det vara jävligt mycket till.. tycker jag haha palla att han betalade 50 000 Dollar MINST för allt det sa han.
Sen en tjej som skulle operera sig, hon hade pojkvän, gjorde typ brösten, fettsugning och två andra ingrepp. Hennes pojkvän fick inte träffa henne efter operationerna försen hon hade läkt. Hon såg helt annorlunda ut (snygg heh) och vet ni vad killen säger: Vårt förhållande kommer garanterat hålla längre nu och blabla.. sjuka är att tjejen blev över glad haha störda. hade blivit skit sur :O jajaja palla att jag skriver detta. Vill bara inte börja plugga så gör allllllt för att slippa :(:(:(

 
Min nya tavla jag fixat till rummet förresten, glömt visa.
Fixade den i veckan!




Kommentarer
Postat av: sara

fina bilder :D

2010-09-26 @ 21:01:07
URL: http://saralindros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0