Novalund

Skola idag mellan 8.40-11.30, super skönt! Permanentade bara så det var inte alls jobbigt.
Vid 12 mötte jag Elin på centralen. Vi begav oss till nova.
Riktigt gitt, har inte gått i affärer ORDENTLIGT på länge.
Köpte en halsduk och två festklänningar.
Har fotat det men giter inte lägga in bilderna exakt nu.
Måste nämligen plugga klart. Har gjort lite men måste ca en timme till.. :(
Mamma gjorde god mat idag också, kött! mh..
Ikväll ska jag till Åkarp och hänga med mina chicas hihiih nä men ska bli softe!!!
som alltid annars. kränga och se idol antar jag :D pusss på er mina kära!

UPDATE:
nu orkar jag lägga upp bilderna heh :)

från bikbok

 
+ nya halsduken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0