Real housewives of N Y

Var hemma själv med Frida igår. Michelle och Isabell kom så fixade vi oss.
Sen kom simon, jeppe och deras vän. Julie, Ellen och två tjejer till. Förfestade här,
hade så jääävla ball! Tog tyvärr inte alls mycket bilder igår, bara 3-4 st på Fridas mobil,
så lägger upp de när hon kommer hem eller imorgon :)
Sen stack vi alla till Hipp vid 23.30. Riktigt ball, en hel del man kände där.
Dock blev det katastrof senare, inget jag vill skriva om här.
Det är löst nu iaf, det är huvudsaken. Mådde bajs hela natten, har inte sovit alls nästan.

Funderar på att bege mig in mot stan lite men tror knappt jag orkar.. måste städa mitt rum,
ser helt vidrigt ut, köket också, blä står inte ut med det så. Ska fixa det senare..
Simon kommer sen vid 17, längtar!!! nu ska jag se klart Real housewives of N Y, puss



Jag igår innan utgång. Hade dock inte det på mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0