Sunday

Hej bloggen hhihi skoja! hej på eeeer
Igår tränade jag spinning som bestämt! älskar det nu igen, äntligen,
har längtat efter att gilla det haha.. låter konstigt men så äre :)
Efteråt åkte jag hem till mamma och dusha, pluggade.. sen åkte Simme och jag till Pappsen.
Julia, Ola + barnen kom och åt middag där och sånt. Jävligt roligt haha,
blir alltid sjuka samtalsämnen när de kommer!
Och en katt har kommit hit i några dagar och lägger sig i vårt uterum, så jävla gullig.
Mös med den i typ 5 minuter för fyfan har aldrig sett en så fin katt :O
Men gissa vad.. mina ögon kliade ihjäl sig + att jag nös 24/7 hehe..
verkligen säääkert att jag har kattallergi nu, bull..



Vid 21 tiden tog simme och jag bilen och åkte hem till honom. Softa chilla ta de luuuungt!
Nä men somnade vid halv 1, galet trött var jag.
Sen imorse vaknade vi halv 1 igen hah. CP SKÖNT!!
Har pluggat exakt hela dagen. Eller ja lite små pauser.
Jag lät till och med Simon spela Wow.. haha fattar ni då att jag var tvungen att plugga?
I vanliga fall är det värsta jag vet när han spelar men somsagt..
Kan allt nu. Ska gå igenom det en sista gång innan jag somnar,
och sen imorgonbitti en gång.. Fatta hemskt med prov på en måndag?

har haft en jävligt lame helg egentligen fast ändå mysig så gjorde det bästa av det hela :)
kul att verkligen UMGÅS med sina vänner och inte bara festa,
sen familjen och simme, blev allt ju hih..

pappa hämtade mig hos simon kl19 idag. kom hem och åt.
gick igenom allt en gång till. sen nu är jag här! hah
ska sluta skriva nu för skriver inget kul överhuvudtaget :( VI SESSSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0