Var finns min jacka!!!!?

Slutade 12 idag! JÄVLIGT HÄRLET
Mötte upp Anna för att vandra runt i stan lite.
Har varit på 5 olika HM butiker nu och INGEN har den jackan jag vill ha!!
Eller jo, men bara i storlekar över 40 :(:(

Tog bussen hem var hemma vid 14.15. Nu tar jag bara det jätte lugnt.
Ska träna, men orkar inte alls nu. Fattar inte,
är inte alls motiverad till det längre, men det kommer..
(försöker övertala mig själv heh)
oooooh NÄ nu ska jag kolla tv, o ringa till Lotta som äger stället där jag vill praktisera,
hoppas på det bästa! kanske sova lite också, mmm så skönt!





 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ser jackan ut? Kan hjälpa dig att kolla

2010-09-07 @ 23:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0